Ah, okay. Dan is het inderdaad logisch dat je nog niet heel veel projecten hebt. Ben je van plan ooit als freelancer aan de slag te gaan? En weet je al een beetje wat voor kant je op wilt.
Het lijkt mij fantastisch om (fantasy)boeken te vertalen. Maar ik kan me voorstellen dat er veel meer vraag is naar vertalers van reclame uitingen, of programma's, televisieshows oid.
Even voorstellen
- Rhynn
- Pixie
- Contacteer:
Re: Even voorstellen
Jup, na mn studie (of zelfs nog tijdens) wil ik freelance gaan vertalen
Natuurlijk zou het fantastisch zijn als ik alleen maar (fantasy) boeken zou kunnen vertalen, maar ik ga me niet beperken, in ieder geval niet in het begin. Eerst wat naam maken ^_^

Hullo, mijn naam is Steven, maar jullie mogen me Ulysses noemen. Of Uly. Of Ulys. Of mafkees, daardoor voel ik me ook nog wel aangesproken.
18 jaar, afkomstig uit Zeewolde (een koekje voor degene die weet waar het ligt zonder het op te zoeken) en uiteraard een fan van fantasy. Ik lees het graag, ik schrijf het ook (hoewel m'n project ondertussen al aanzienlijke tijd ligt te verstoffen) en ben niet te beroerd anderen kritiek te geven op hun creaties.
Mijn interesses liggen vooral bij mythe, epische fantasy, en RPG. Ik zie dat FantasyWereld geen eigen RPG heeft staan, als er meerdere mensen te porren zijn voor een geschreven roleplay zou ik er graag eentje opstarten hier
Of loop ik dan te hard van stapel?
Ik ben FantasyWereld in komen stuiteren via Yarrid, die er reclame voor heeft gemaakt op weerwolven.be en amaroth.net, 2 sites waar ik ook op te vinden ben.
Momenteel werk ik als patatbakker... heu... Horecamedewerker in het Dolfinarium in Harderwijk. Dit als tijdelijk tussenbaantje. Tussen september en december vorig jaar heb ik een universitaire opleiding geschiedenis gevolgd, maar van deze ben ik afgehaakt om meerdere redenen. Nu ben ik van plan dit jaar te beginnen met een HBO docent geschiedenis, maar tot die tijd is het patat ba- ik bedoel ervaring opdoen in de Horeca.
Vragen, opmerkingen en andere benulligheden zijn welkom
18 jaar, afkomstig uit Zeewolde (een koekje voor degene die weet waar het ligt zonder het op te zoeken) en uiteraard een fan van fantasy. Ik lees het graag, ik schrijf het ook (hoewel m'n project ondertussen al aanzienlijke tijd ligt te verstoffen) en ben niet te beroerd anderen kritiek te geven op hun creaties.
Mijn interesses liggen vooral bij mythe, epische fantasy, en RPG. Ik zie dat FantasyWereld geen eigen RPG heeft staan, als er meerdere mensen te porren zijn voor een geschreven roleplay zou ik er graag eentje opstarten hier

Ik ben FantasyWereld in komen stuiteren via Yarrid, die er reclame voor heeft gemaakt op weerwolven.be en amaroth.net, 2 sites waar ik ook op te vinden ben.
Momenteel werk ik als patatbakker... heu... Horecamedewerker in het Dolfinarium in Harderwijk. Dit als tijdelijk tussenbaantje. Tussen september en december vorig jaar heb ik een universitaire opleiding geschiedenis gevolgd, maar van deze ben ik afgehaakt om meerdere redenen. Nu ben ik van plan dit jaar te beginnen met een HBO docent geschiedenis, maar tot die tijd is het patat ba- ik bedoel ervaring opdoen in de Horeca.
Vragen, opmerkingen en andere benulligheden zijn welkom

I don't always herp, but when I herp, I derp.
- Rhynn
- Pixie
- Contacteer:
O jee. Als ik mijn moderators nu maar niet kwijt ga raken aan FantasyWereld hoor! Terug jij uly, terug 

Back to the Abyss~
No worries Rhynn, je raakt me niet kwijt. Al zou je het willen
No worries Rhynn, je raakt me niet kwijt. Al zou je het willen

I don't always herp, but when I herp, I derp.
- Rhynn
- Pixie
- Contacteer:
Dat hoor ik graag 
Misschien moeten we trouwens even een babbeltopic openen. Voordat we dit topic onderspammen. Wat me niet de bedoeling lijkt.

Misschien moeten we trouwens even een babbeltopic openen. Voordat we dit topic onderspammen. Wat me niet de bedoeling lijkt.
- Gragohunter
- Pixie
- Contacteer:
EEEY
ik ben Gragohunter/rikie09/Fantasyrik
in real life = het Rik
Ik zag deze site n dacht, WHOOOHO, dus hier ben ikXD
ik ben Gragohunter/rikie09/Fantasyrik
in real life = het Rik
Ik zag deze site n dacht, WHOOOHO, dus hier ben ikXD
- Rhynn
- Pixie
- Contacteer:
Hoi rik xD ik dacht ik ken die naam ergens van... maar ik ken je als fantasyrik... waarom ken ik je dan ook als gragohunter?
- Gragohunter
- Pixie
- Contacteer:
ik heet normaal gesproken rikie09/gragohunter maar bij Amaroth dacht ik Fantasyrik.
leuk om bekende gezichten hier te zienXD
leuk om bekende gezichten hier te zienXD