Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Dave »

Ah, okay. Dan is het inderdaad logisch dat je nog niet heel veel projecten hebt. Ben je van plan ooit als freelancer aan de slag te gaan? En weet je al een beetje wat voor kant je op wilt.

Het lijkt mij fantastisch om (fantasy)boeken te vertalen. Maar ik kan me voorstellen dat er veel meer vraag is naar vertalers van reclame uitingen, of programma's, televisieshows oid.
Rhynn
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Rhynn »

Jup, na mn studie (of zelfs nog tijdens) wil ik freelance gaan vertalen :) Natuurlijk zou het fantastisch zijn als ik alleen maar (fantasy) boeken zou kunnen vertalen, maar ik ga me niet beperken, in ieder geval niet in het begin. Eerst wat naam maken ^_^
Ulysses
Pixie
Pixie

Bericht door Ulysses »

Hullo, mijn naam is Steven, maar jullie mogen me Ulysses noemen. Of Uly. Of Ulys. Of mafkees, daardoor voel ik me ook nog wel aangesproken.

18 jaar, afkomstig uit Zeewolde (een koekje voor degene die weet waar het ligt zonder het op te zoeken) en uiteraard een fan van fantasy. Ik lees het graag, ik schrijf het ook (hoewel m'n project ondertussen al aanzienlijke tijd ligt te verstoffen) en ben niet te beroerd anderen kritiek te geven op hun creaties.
Mijn interesses liggen vooral bij mythe, epische fantasy, en RPG. Ik zie dat FantasyWereld geen eigen RPG heeft staan, als er meerdere mensen te porren zijn voor een geschreven roleplay zou ik er graag eentje opstarten hier :) Of loop ik dan te hard van stapel?

Ik ben FantasyWereld in komen stuiteren via Yarrid, die er reclame voor heeft gemaakt op weerwolven.be en amaroth.net, 2 sites waar ik ook op te vinden ben.

Momenteel werk ik als patatbakker... heu... Horecamedewerker in het Dolfinarium in Harderwijk. Dit als tijdelijk tussenbaantje. Tussen september en december vorig jaar heb ik een universitaire opleiding geschiedenis gevolgd, maar van deze ben ik afgehaakt om meerdere redenen. Nu ben ik van plan dit jaar te beginnen met een HBO docent geschiedenis, maar tot die tijd is het patat ba- ik bedoel ervaring opdoen in de Horeca.

Vragen, opmerkingen en andere benulligheden zijn welkom Afbeelding
I don't always herp, but when I herp, I derp.
Rhynn
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Rhynn »

O jee. Als ik mijn moderators nu maar niet kwijt ga raken aan FantasyWereld hoor! Terug jij uly, terug ;)
Ulysses
Pixie
Pixie

Bericht door Ulysses »

Back to the Abyss~
No worries Rhynn, je raakt me niet kwijt. Al zou je het willen Afbeelding
I don't always herp, but when I herp, I derp.
Rhynn
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Rhynn »

Dat hoor ik graag :P

Misschien moeten we trouwens even een babbeltopic openen. Voordat we dit topic onderspammen. Wat me niet de bedoeling lijkt.
Gragohunter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Gragohunter »

EEEY

ik ben Gragohunter/rikie09/Fantasyrik
in real life = het Rik
Ik zag deze site n dacht, WHOOOHO, dus hier ben ikXD
Rhynn
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Rhynn »

Hoi rik xD ik dacht ik ken die naam ergens van... maar ik ken je als fantasyrik... waarom ken ik je dan ook als gragohunter?
Gragohunter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Gragohunter »

ik heet normaal gesproken rikie09/gragohunter maar bij Amaroth dacht ik Fantasyrik.
leuk om bekende gezichten hier te zienXD
Rhynn
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Rhynn »

ja maar waar heb ik je dan eerder als gragohunter gezien?
Plaats reactie