Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
TimdeKW
Trol
Trol

Re: Even voorstellen

Bericht door TimdeKW » 18 mei 2012, 13:40

Welkom allen! Het stroomt al een beetje vol hier. Heel mooi! En ik denk dat we allemaal wel dol zijn op feetjes :D
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Mariska
Pixie
Pixie

Bericht door Mariska » 18 mei 2012, 16:33

Ik ben vooral fan van de feetjes uit Fabelhaven...
Die zijn namelijk stiekem ook wel slecht ;)
Wat ga ik lezen......

Yarrid
Magiër
Magiër

Bericht door Yarrid » 18 mei 2012, 23:42

Van harte welkom allebei :D Ik hoop dat jullie het hier snel naar jullie zin hebben :D

Dragonguy
Pixie
Pixie

Bericht door Dragonguy » 21 mei 2012, 17:37

@Elise, misschien is Deltora iets om voor te lezen. Niet al te dik, en is duidelijk op kinderen afgestemd, een soort kinder-fantasy. (En dan niets zoiets als de Grijze Jager, maar dan voor nog iets jongere kinderen)

Killian McNeil
Pixie
Pixie

Bericht door Killian McNeil » 21 mei 2012, 19:29

Hallo fantasie-liefhebbers, schrijvers en lezers

Ik heb me vanavond hier aangemeld en hoop hier een gezellig, leuk en leerzaam forum te ontdekken.
Sommigen van hier zullen me wel kennen van Pure-Fantasy, maar ik zal me toch maar even voorstellen, zoals het hoort.

Ik heb inmiddels Abraham gezien, doe niet aan sport maar kan wel uren ronddwalen over de hei die bijna letterlijk bij ons achter het huis begint. Daar vergeet ik de sores van de dag en komt mijn brein tot rust. De gedachten van het kleine komen dan weer te voorschijn en vullen mijn hoofd met spinsels. Sinds ongeveer een half jaar probeer ik die gedachtespinsels op papier te zetten en me het vak van schrijvenaar eigen te maken. Door vallen en opstaan, vloeken en glimlachten, ergeren en zo blij zijn als een kind loop ik over dat kronkelige pad vol valkuilen naar de verre horizon. Ooit hoop ik daar aan te komen met mijn eerste manuscript onder de arm.
In mijn schooltijd was het vaak mijn opstel dat werd voorgelezen, dus het zat er best wel al vroeg in, maar ik heb er daarna lange tijd niets meer mee gedaan. Zo'n tien jaar terug voor het eerst eens geprobeerd om wat gedachtenspinsels op papier te zetten. Toen ontbrak het me aan doorzettingsvermogen, steun van een partner en kennis van de edele schrijfkunst. Nu pak ik het wat solider aan door af en toe een workshop of cursus te volgen en ook door gewoon veel te schrijven. Er komt een tijd dat de verhalen die rondspoken in mijn hoofd ook door anderen gelezen worden. Daar geloof ik in, en daar schrijf ik voor.

Groetjes: Killian

Dragonguy
Pixie
Pixie

Bericht door Dragonguy » 21 mei 2012, 19:52

Leuk om een Schrijvenaar op dit forum te hebben.
Ik heet je welkom, en je maakt van je introductie eigenlijk al een heel verhaal, waar ik al wel zeker weet dat je goed kan schrijven. :)
Nogmaals welkom.

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 21 mei 2012, 19:55

Hallo Killian, van harte welkom op het forum!

Hoewel er hier meer fantasylezers dan schrijvers rondlopen zijn er een aantal toch wel bezig hun hersenspinsels aan papier toe te vertrouwen. Hopelijk vind je hier wat je zoekt, of het nou goede leestips of goede schrijftips zijn. En schroom ook niet je eigen ervaringen te delen :D

Het lijkt me trouwens heerlijk om zo een hei achter het huis te hebben. Ik kom oorspronkelijk uit Arnhem en daar was ik in mijn jeugd vaak in het weekend te vinden met mijn ouders. Erg mooi en inderdaad ideaal om alles even op een rijtje te zetten in je hoofd ;)

Killian McNeil
Pixie
Pixie

Bericht door Killian McNeil » 21 mei 2012, 20:52

Bedankt, dat ik welkom ben in jullie midden ;)

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 22 mei 2012, 12:58

Welkom Killian! Het lijkt me leuk om ooit één van de mensen te zijn die de verhalen die rondspoken in jouw hoofd te mogen lezen. Ik ben altijd in voor een goed verhaal. :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

davejuh
Magiër
Magiër

Bericht door davejuh » 28 mei 2012, 12:07

Welkom killian!

Wat lijkt het me toch heerlijk om lekker over de hei te wandelen en inspiratie op te doen voor het schrijven.
Lijkt me erg leuk om later een boek van jouw in handen te hebben en als ikhet zo lees dan gaat dat zeker goed komen !
Atra gülai un ilian tauthr ono un atra ono waíse skölir frá raurthr.

Plaats reactie