Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
PeterV72
Feniks
Feniks

Re: Even voorstellen

Bericht door PeterV72 »

Hallo Anne, welkom op dit forum! :D
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien
André62
Pixie
Pixie

Bericht door André62 »

Even mezelf citeren en her-voorstellen:

Beste vrienden,

De meeste van jullie kennen me wellicht van Ezzulia, Dizzie en/of Watleesjijnu. Daarom dezelfde nickname. Ik woon met mijn vriendin en onze twee kids in Harderwijk (Herderewich). Werkzaam bij PostNL en huisman. Ik ben sinds de zomer weer begonnen met schrijven en wel verhaaltjes voor mijn kinderen. Verder geen uitgeefplannen, maar misschien is er iemand buiten het gezin om wel geïnteresseerd. Momenteel lees ik tot 6 juli 2012 alleen de boeken van J.J. Voskuil, gewoon als leuke uitdaging aan mezelf. Ik hoop met hulp van iedereen na die tijd de complete Voskuilbibliografie in mijn boekenkast te hebben staan.
Verder hou ik ongelofelijk veel van Fantasy. Ik droom ook heel veel in Fantasy. In mijn echte leven gebeuren al genoeg belabberde dingen, zodat ik daar niet over hoef te lezen.

Met vriendelijke lezersgroeten,
André62

ps Bij Dizzie kun je me bewonderen op foto...... :lol:

Na 6 jaar terug op deze site. Ik woon nu alweer vanaf 1 november 2011 helemaal alleen. Details zal ik jullie besparen, maar het was in ieder geval een pikzwart gat waaruit ik moest klimmen. Ik woon nog wel steeds in Harderwijk en ben zelfs nog altijd postbezorger van PostNL in de wijk Drielanden.
Ik schrijf af en toe nog gedichten (ik ben geen dichter, maar een opener), maar het grotere werk daar wacht ik nog maar even mee. Mijn huidige woonruimte is nu bepaald geen rustige schrijfomgeving en erg klein (18 vierkante meter). Hihihihihi........tja die Voskuildroom. Nooit meer aan toegekomen. En verder......ik ben heel trots op mezelf. Door stronteigenwijs te zijn en blijven sta ik weer aan de zonzijde van het leven. Een enkele keer plaats ik nog iets op Ezzulia. En deze site was ver weg in mijn geheugen weggestopt. Maar dankzij Google weer teruggevonden op een zeer creatieve manier. Gewoon kijken wat er gebeurt als je een oude 'nickname' intoets. En daar kwam ik mijn naam en deze site tegen.
Oké, heel misschien kennen sommige van jullie mij nog en anders is dit een geheel nieuwe kennismaking.

Groeten van een ouwe trouwe Nieuwsrat,
Jullie André62 8-)
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Welkom terug op het forum
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Welkom terug hier! Fijn om te lezen dat je weer de zonzijde hebt gevonden!
Dexter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Dexter »

Hoi,

5 jaar geleden heb ik me al eens voorgesteld, maar sinds die tijd eigenlijk nauwelijks meer actief geweest, dus er zullen een hoop mensen zijn die me niet (meer) kennen.

Ik ben Tim, ondertussen 26 jaar oud en nog steeds woonachtig in de omgeving Tilburg (ondertussen aan de andere kant van de stad). Ben momenteel werkzaam als front-end webdeveloper (ik bouw websites) bij een heel tof bedrijf in Breda, en woon samen met mijn vriendin en hond. Nog steeds ben ik dagelijks bezig met fantasy en science fiction. Ik heb een kleine verzameling paperbacks (die ondertussen al te groot is voor mijn 2 boekenplanken) en een iets grotere verzameling ebooks en luisterboeken. Ik luister dagelijks boeken in de auto en ik probeer ook zoveel mogelijk in mijn vrije tijd wat te lezen. Ik lees het liefst boeken in het Engels (tenzij het van origine een Nederlands boek is) en ook audioboeken luister ik in het Engels. Waar ik vroeger exclusief fantasy las, ben ik de laatste ja(a)r(en) mijn horizon gaan verbreden en heb wat meer science fiction, literaire klassiekers en non-fictie boeken gelezen. Daarnaast ben ik ook nog erg groot film- en TV series liefhebber, en ben ik tegenwoordig regelmatig in de sportschool te vinden om wat nodige kilo's kwijt te raken die ik er heb bij gekregen in mijn studententijd.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Welkom terug!
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hallo Tim, welkom terug! Hoe is het afgelopen met je fantasy vlog idee?
baspls
Contacteer:

Bericht door baspls »

Hallo Allemaal,

Ik ben Bas, 18 jaar en film/boeken-freak. Ik woon in het Noorden van Limburg en werk als (vrijwillige) Filmrecensent. Daarnaast schrijf ik ook heel veel reviews op Moviemeter. Ben onlangs begonnen aan de opleiding Toegepaste fotografie en beeldcommunicatie, maar eigenlijk wil ik later filmmaker worden. Naast dat ik heel erg ben geïnteresseerd in film en geschiedenis ben ik ook verzamelaar van o.a. boeken (beetje uit de hand gelopen), (filmmuziek)LPs, filmposters, animatiecellen, animatietekeningen en dvds/vhs/blurays. Naast fantasy hou ik ook erg van Mystery, SF, en Horror.

Door middel van Disneyfilms en sprookjes ben ik in het Fantasy-genre terecht gekomen. Ik was vroeger geobsedeerd door Animatiefilms zoals Taran en de Toverketel. Op een geven moment kwam dan Lord of the Rings en daarna ontdekte ik ook jaren '80 films zoals The Dark Crystal en Excalibur. Vervolgens raakte Fantasy wat op de achtergrond omdat ik meer in Europese cult-horror en Psychologische thrillers geïnteresseerd was, maar sinds Game of Thrones is mijn Fantasy-interesse weer helemaal hernieuwd.

Dacht er pas nog aan dat ik het zo jammer vond dat alle leuke fantasy-fora gestopt waren of ineens onvindbaar zijn geworden en toen herinnerde ik me dat FantasyWereld ook een forum had... Daarom ben ik nu hier :P
Momenteel aan het lezen: Tim Powers - Declare
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hallo Bas, welkom op het forum! We bestaan inderdaad nog, hoewel het vrij rustig is hier ;)

Leuk dat je je ons herinnerde, bezoek je de site ook geregeld? Binnenkort recensie van Thor!

Welke films heb je de laatste tijd gekeken? Heb je Netflix? Daar verschijnt de laatste tijd veel werk van Stephen King :D
baspls
Contacteer:

Bericht door baspls »

Dave schreef: 25 okt 2017, 00:16 Hallo Bas, welkom op het forum! We bestaan inderdaad nog, hoewel het vrij rustig is hier ;)

Leuk dat je je ons herinnerde, bezoek je de site ook geregeld? Binnenkort recensie van Thor!
Ik lees de artikelen op Fantasy Wereld geregeld, maar dan vooral om de nieuwtjes wat betreft boeken en tv-series want van films haal ik ook al erg veel van andere sites. Vooral qua boeken is het fijn dat je hier een beetje op de hoogte gehouden wordt.
Dave schreef: 25 okt 2017, 00:16Welke films heb je de laatste tijd gekeken? Heb je Netflix? Daar verschijnt de laatste tijd veel werk van Stephen King :D
Ik doe nu mee aan de Horror-filmwedstrijd van Moviemeter en het is oktober, dus was ik vooral vervolgen en films van regisseurs die ik goed vind aan het kijken. Excorcist II en III en de laatste films van Dario Argento die ik nog moest zien. Maar heb ook films gekeken die ik eigenlijk veel eerder had moeten zien, zoals The Wicker Man.

Ik heb Netflix inderdaad, vooral voor series ideaal. Een enkele keer staat er een klassieker op die ik nog niet heb gezien en dat is dan handig, maar meestal is het qua films wat minder. Ben wel een groot fan van Stephen King inderdaad. Pet Sematary, Misery, Carrie, Silver Bullet, The Dead Zone en The Shining. 1922 en Gerald's Game staan dus op het programma :mrgreen:.
Momenteel aan het lezen: Tim Powers - Declare
Plaats reactie