Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Lavinia
Hobbit
Hobbit

Re: Even voorstellen

Bericht door Lavinia » 11 jun 2011, 15:23

Hallo!

Ik ben Lavinia in het echte leven Freya, maar wordt vaak Lav genoemd :D Ik kom via Amaroth.net aanstormen.. tsja daar reclame maken enzo -.- daarnaast op facebook kreeg ik berichten van deze site.. dus ik was hier al geweest.. wist alleen niet dat er een forum achter zat. Noujah ik lees heel veel fantasyboeken, dus op dat punt zit ik hier wel op mn plaats. Verder is hier echt een babbelhoek nodig (misschien is hij er al hoor, maar nog niet verder gekeken) ik ben namelijk goed in spammen. Ik sta bekend om mn enthousiasme en heb altijd gebrek aan aandacht. Tsja daar hebben jullie denk ik minder last van als de Amaroth leden xD Hmmm verder ben ik dus al bekend met Uly, Rhynn, Rik en Faell (Yarrid hier?)

Nog wat persoonlijke informatie. Ik ben 19 jaar, studeer in Utrecht geschiedenis aan de universiteit. In mijn vrije tijd dans ik graag en helaas moet ik bekennen dat ik ook bekend ben met het patat bakken, aangezien ik in de Mac werk -.- (hopelijk niet lang meer) Nou dat was het zo'n beetje...

Rhynn ken jij Rik dan niet van een spel ofzo? Ik dacht dat Asger hem van een spel had weggeplukt en naar Amaroth had ontvoerd?
To the stars who listen and the dreams that are answered

Gragohunter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Gragohunter » 11 jun 2011, 15:46

Ey lav Wilkomme!

Asger heeft mij niet van een spel geplukt, ik kwam op Amaroth via een link ergens op internet, weet nie waarXD

waarschijnlijk ken ik Rhynn van een MMORPG, LoL? IDK

Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia » 11 jun 2011, 15:47

hmmm misschien is Gaara dan ergens weggeplukt.. tsja het zou zo allemaal kunnen :D

Yarrid
Magiër
Magiër

Bericht door Yarrid » 11 jun 2011, 15:59

Van harte welkom allemaal! Hopelijk krijgen (of misschien hebben jullie het al) naar jullie zin :P

Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia » 11 jun 2011, 16:02

ik spam het hier al vol :D das wel redelijk naar mijn zin denk ik xD Komt helemaal goed Yarrid!

Oohw Uly ik krijg een koekje van je! ik weet waar Zeewolde ligt zonder op de kaart te kijken! en ja ik zal dat koekje nog komen halen ook! :twisted:

Mad Arrow
Pixie
Pixie

Bericht door Mad Arrow » 11 jun 2011, 16:27

Hoi ik ben mad arrow/merith/Marco

ik ben hier binnengerold via amaroth, lavinia en rhynn bleven maar zeuren dat het hier volgespamd moest worden

ik ben 19, 2ejaars student elektrotechniek aan de TU/e en ik woon in eindhoven, mijn hobby's zijn lezen, schrijven, gamen en andere nutteloze tijdsbestedingen als kirigami

als je nog vragen hebt, vuur maar af

Yarrid
Magiër
Magiër

Bericht door Yarrid » 11 jun 2011, 16:29

Leuk dat je hier langskomt! Alleen hoop ik niet dat je overal teveel gaat spammen. Dat bezorgt mij net iets te veel werk ;)

Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia » 11 jun 2011, 16:29

MARCO'S!!!!!!!!!!! whahaha Amaroth neemt het forum over! :D

uhum

Marco, je hebt nog helemaal niet verteld over het boogschieten en schermen! is dat dan geen hobby van je? Je ontwijkt ons anders wel steeds op dinsdag en woensdagavond omdat je daar zo nodig heen moet -.- .. ik geloof dat je hierbij jezelf hebt verraden en dat je ons toch niet mag ! *snik* :cry:

Gragohunter
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Gragohunter » 11 jun 2011, 16:30

EEEy madarrow, Amaroth is taking over MUAHAHA

Mad Arrow
Pixie
Pixie

Bericht door Mad Arrow » 11 jun 2011, 16:33

nou dacht ik toch echt dat ik net al een antwoord had geschreven Oo

zoals lav zei ben ik inderdaad nog wat vergeten bij hobby's :oops:
ik schiet 2 avonden per week boog en ik scherm 1 avond. Volgend collegejaar komt daar misschien nog een avond kobudo of squash bij.

@yarrid, geen zorgen, zo veel spam ik niet, je moet vooral op lav gaan letten :P

Plaats reactie