Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Re: Even voorstellen

Bericht door angela »

Welkom op het forum!
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Welkom Tim!

Groeten,
Tim

;)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 »

Welkom Tim! :duim:
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien
José
Pixie
Pixie

Bericht door José »

Hoi allemaal,
even voorstellen. Ik ben José, 31 jaar. Op mijn 18e ontdekte ik in de bieb opeens het hoekje Fantasy/SF door een paar mooie boekcovers en sindsdien fan van fantasyboeken. Veel boeken gekocht, heerlijk vond ik dat zo'n mooi dik boek, maar ook wel heel onpraktisch om mee te sjouwen in de trein. Inmiddels aan de e-reader, was even wennen, maar het leest stiekem ook fijn.
Voorheen las ik veel lange reeksen zoals de boeken van Feist, Terry Brooks, George Martin.
Sinds de kids er zijn heb ik hier niet meer de aandacht en tijd voor en duurt het me te lang om 'in die wereld te komen en weg te dromen' dus nu lees ik de wat kortere reeksen en ik noem het maar (niet oneerbiedig bedoeld) 'makkelijke fantasyboeken'. Niet te complex met te veel verhaallijnen door elkaar, te veel karakters etc. Ben al snel tevreden met een aantal leuke personages, beetje magie, een quest etc. In ieder geval kan ik daar nu weer enorm van genieten!
Ik heb niemand in de omgeving die hetzelfde genre leest, dus jammer om een van mijn grootste hobby's niet te kunnen delen. Daarom leuk om hier mee te lezen en wellicht anderen van tips te voorzien.
O en van een goede fantasyfilm of serie kan ik ook erg blij worden hoor.
groetjes, José
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Welkom op het forum!
Ik had al gereageerd op je vraag.
PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 »

Welkom, José :duim:
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien
Ikaros127
Pixie
Pixie

Bericht door Ikaros127 »

Welkom José! :)
Haha om maar gelijk even reclame te maken, mijn boek leest redelijk makkelijk weg! :lol:
Maar lees je vooral Engels of Nederlands?
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Welkom José!!
Als ik zo over je opoffering lees dan sterkt mij dat weer in mijn keuze kindloos te blijven. :P ;)

Wij zijn allemaal gek op fantasy dus praat er maar op los.

Gr. Tim
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hoi Jose, welkom op het forum!

Leuk dat je met ons mee komt praten over onze passie :) En uiteindelijk worden de kids zo groot dat ze zichzelf kunnen vermaken, dus dan komt dat lezen ook echt wel weer goed (dus Tim ;) )! Mijn stokpaardje voor lekker weg te lezen fantasy is altijd David Gemmell. Maar Adrian Stone is ook wel een favoriet van mij, lekkere vaart en leuke personages. Bijvoorbeeld de Duiveltrilogie en de Rune boeken (en recentelijker Magycker).
José
Pixie
Pixie

Bericht door José »

Dank allemaal :)
haha Tim, nou zo erg vind ik de opoffering niet hoor :hartje: en wat Dave zegt, het komt wel weer.
Goed dat jullie David Gemmel noemen (Angela ook al in het 'inspiratie nodig' topic).
Toevallig heb ik daar ooit een boek van gekregen.
Dat ging zo: "he José, jij leest toch van die WEIRDO boeken?" :roll: "Deze kwam ik tegen in de kast, wil jij die hebben?''
Maar het is deel 7. En ook voorkeur voor ebooks. ik ga even kijken naar Adrian Stone :duim:
Plaats reactie