Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Imaginaerium22
Pixie
Pixie

Re: Even voorstellen

Bericht door Imaginaerium22 »

Hallo, mijn naam is Kasper, 36, single en ik woon in het centrum van Leiden. Door de weeks werk in Den Haag bij de Koninklijke Bibliotheek. In mijn vrije tijd doe ik van alles;

Een paar maanden geleden ben ik aan cosplay begonnen: Ik ga Deadshot* uit Suicide Squad cosplayen. *Gespeeld door Will Smith. Afgelopen zondag ben ik voor het eerst naar Keltfest in Dordrecht geweest. Misschien dat ik voor Castlefest ook verkleed ga.

Mijn like rijtjes:
Series: Game of thrones, Vikings, Star Trek bijna alles, Stranger things.
Films: De Marvel en DC films, Alien, Predator, LotR en Warcraft.
Muziek: Nightwish....mijn forum naam komt van een van de nummers, Metallica, Omnia, Faun, Delain, Rammstein, Gun's n roses en wat andere hardere muziek.
Boeken: Vrijwel geen enkele, de meeste boeken die ik thuis heb zijn theoretische boeken over geschiedenis en occulte onderwerpen: tarot en runen stenen bijvoorbeeld. Ik heb 15 tarot sets. Ik leg ze niet, te ingewikkeld maar ik spaar ze voor de artworks.
Uitgaan: Ik ga meestal uit naar diverse cafe's in Leiden, Den Haag en Delft.
Verzamelen: Ik verzamel stenen en mineralen, en andere fantasy gerelateerde hebben dingetjes.
TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW »

Welkom Kasper!
Leuk de Koniklijke Bibliotheek, daar rij ik heel vaak onderdoor. ;) (als Randstadrail bestuurder bij de HTM)

Cool Deadshot! Inclusief masker neem ik aan? Vermakelijke film, helaas niet zo goed als gehoopt, alhoewel de badguys er wel goed uitzagen.

Even onze likes vergelijken... :)
Wat films en series betreffen zitten we behoorlijk op een lijn. Alhoewel ik als cinefiel eigenlijk alles wel kijk.
Wat muziek betreft zitten we ook behoorlijk op een lijn.
Nightwish (film met dezelfde titel ook gezien?), daarnaast ben ik groot fan van bands als Epica, Avantasia, Blind Guardian, Delain, Ayreon(!!!), maar ook zeker wel wat harder spul als Fleshgod Apocalypse, Septic Flesh, Dimmu Borgir, Turisas, etc., etc. \m/

Ik lees dan wel weer erg graag en voornamelijk fantasy. Verder hou ik me niet bezig met het verzamelen van fantasy items oid

Stappen ga ik eigenlijk ook nooit. Wel af en toe naar een concert, een filmpje of een hapje eten. Ik kom wel vaak in Delft, aangezien ik daar woon.

Nogmaals welkom en veel plezier op het forum.
Groeten,
Tim
Imaginaerium22
Pixie
Pixie

Bericht door Imaginaerium22 »

Dank je wel.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Welkom op het forum!
TheImp
Pixie
Pixie

Bericht door TheImp »

Hallo Allemaal!

Ik ben nieuw op dit forum en dacht hier even een reactie te plaatsen als introductie. Ik ben Robin, 17 jaar oud. Ik hou van Fantasy boeken, films, games en alles er op en eraan. Zelf werk ik ook aan een Fantasy boek maar daar zit niet echt schot in(ben sinds 2015 bezig en ben steeds niet echt begonnen met schrijven maar vooral World building). Hier een paar dingen die ik leuk vind:

Series: Game Of Thrones(zoals mijn naam misschien verraden), House Of Cards, Black Sails, Stranger Things en nog veel meer.
Films: Harry Potter(waar mijn liefde voor Fantasy vandaan komt), LotR, Narnia, Dark Knight films en voor de rest vooral losse titels.
Boeken: A Song of Ice and Fire, Harry Potter en wat minder bekende.

Ik denk dat dat het wel is voorlopig, heb je nog vragen? Stel ze dan zeker.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave »

Hallo Robin, hartstikke leuk dat je je hier hebt aangemeld, welkom!

Ik ben ten eerste altijd benieuwd naar hoe je de site gevonden hebt :) En wat doe je allemaal als je bezig bent met world builden voor je boek? Ben je dan bezig met geschiedenis uitwerken, geografie verzinnen enzo?
TheImp
Pixie
Pixie

Bericht door TheImp »

Dave schreef: 07 jun 2017, 23:33 Hallo Robin, hartstikke leuk dat je je hier hebt aangemeld, welkom!

Ik ben ten eerste altijd benieuwd naar hoe je de site gevonden hebt :) En wat doe je allemaal als je bezig bent met world builden voor je boek? Ben je dan bezig met geschiedenis uitwerken, geografie verzinnen enzo?
Bedankt Dave! :D

Ik heb de site een hele tijd terug al gevonden(als in zomer 2015 hele tijd terug) en toen ik mijn mobiel pakte die ik toen gebruikte stond de site nog steeds tussen de Chrome tabbladen( ja echt :lol: ) Dus hoe ik het precies gevonden heb weet ik niet meer, hoe ik het terug gevonden heb wel.

Met mijn verhaal ben ik klaar met de geografie(op nogal amateuristische wijze but idc) en ben nu druk bezig met de geschiedenis daarop aanvullen. Op het moment vooral de religies, hun gewoonte en impact op de wereld.
angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela »

Welkom op het forum!
TheImp
Pixie
Pixie

Bericht door TheImp »

Bedankt Angela!
Ikaros127
Pixie
Pixie

Bericht door Ikaros127 »

Hoi!

Mijn naam is Tim en ik ben nieuw hier. Ik ben 28 jaar oud en in het dagelijks leven docent geschiedenis op een middelbare school (tweetalig dus ik geef mijn leerlingen geschiedenis in het Engels).
Ik ben een fanatiek lezer en heb sinds dit jaar mijn eerste boek op de markt gebracht. Ik probeer het lezen, schrijven en lesgeven te combineren met mijn inmiddels maand oude dochtertje. :D
Plaats reactie