Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
KristelvanSoeren95

Re: Even voorstellen

Bericht door KristelvanSoeren95 » 23 mar 2016, 10:49

Hoi allemaal,

Mijn naam is Kristel van Soeren, ik ben 20 jaar en studeer aan de universiteit Utrecht. Voor mijn studie doe ik onderzoek naar Steampunk en daarom ben ik op zoek naar 1 of 2 Steampunkers die het leuk lijken om geïnterviewd te worden. Ik wil er graag achter komen hoe leden van de Steampunk community zelf naar Steampunk kijken en wat het nou voor ze betekent.
Omdat dit misschien niet het juiste forum is om naar kandidaten te zoeken zal ik in een ander forum nog een berichtje plaatsen.
Mocht je dit nou lezen en graag mee willen werken, dan kan je een e-mail sturen naar k.vansoeren@students.uu.nl met als onderwerp "Steampunk interview" en dan neem ik contact met je op.

Ik hoop dat het lukt.

Groeten,

Kristel van Soeren

Janneke

Bericht door Janneke » 26 mar 2016, 15:27

Hoi allemaal,

Ik ben Janneke. Ik lees graag fantasy boeken. Jezelf even verliezen in die mooie verhalen, heerlijk!
Heb sinds kort zelf een fantasyverhaal geschreven, welke is uitgegeven boekscout. Julia Lelieveld en het vijfde element. Ben nu druk aan het schrijven voor het tweede deel.
Het is leuk om hier andere boeken te vinden en de recensies te lezen.
Ik weet niet hoe het in zijn werk gaat, maar wie weet komt mijn boek ook nog eens aan bod voor een recensie ;)

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 31 mar 2016, 17:16

Hallo nieuwe mensen! :D

kimmetje32

Bericht door kimmetje32 » 13 apr 2016, 00:26

Denisennn schreef:Hoi Kim, welkom! Leuk dat je erbij bent :)

Ga je ook wel eens naar fairs? Elfia, Castlefest e.d.?
hey denisenn
beetje laat sorry lees het net pas.
maar nee ben nog nooit ergends geweest om verder te kijken.
ik lees alleen heel veel en haal alles van internet daar ik alles lees in ebook vorm.
maar bedoel je daarme boeken festijnen enz??

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 13 apr 2016, 10:33

Hoi Kim!

Een boekenfestijn (http://www.boekenfestijn.nl/) is een grote boekenmarkt waar ramsj en andere grote voorraden boeken van uitgevers die opgekocht zijn verkocht worden voor lage prijzen. Heel interessant om eens rond te neuzen. Maar wellicht voor jou wat minder leuk, omdat je ebooks leest..

Virani
Pixie
Pixie

Bericht door Virani » 15 apr 2016, 13:38

Hallo allemaal,

Ik ben Kenny, 25 jaar en houd van boeken.
Na het verlaten van het ouderlijk huis, kwam ik tot de ontdekking dat mijn 'privé collectie' toch wel vrij klein was. Aangezien alle thrillers en detectives in de gedeelde boekenkast zijn gebleven, heb ik mij voorgenomen mijn eigen boekenkast te vullen met fantasy. Sinds dit jaar ben ik daar wat actiever mee bezig.

In mijn zoektocht naar meer informatie, met name over series in dezelfde uitvoering (wat een crime), ben ik op deze site uitgekomen. Heb hier al veel informatie kunnen vinden en hoop nog meer inspiratie op te kunnen doen! :)

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 15 apr 2016, 16:10

Welkom, misschien is het de moeite waard voor je om een keer naar een boekenfestijn te gaan?
Daar kun je nogal eens een nieuw boek kopen voor een redelijke prijs. :fluit:
Niet naar mijn aankoop lijstjes kijken

Virani
Pixie
Pixie

Bericht door Virani » 15 apr 2016, 16:35

Bedankt voor de tip!
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van een boekenfestijn gehoord, maar het klinkt als iets om in de gaten te houden. Ik ben met name op zoek naar complete series, dus een enkel boek uit een grote serie zal ik niet zo snel los aanschaffen, maar wellicht is het toch de moeite.

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 15 apr 2016, 22:34

Hoi Virani, hartstikke leuk dat je je hier hebt ingeschreven. Hopelijk kunnen wij van jou en jij van ons nog veel tips krijgen :)

Mocht je nog wat tips willen voor goede online aanbieders van fantasyboeken: Boekenburcht.nl en Anderwereld-Magie bieden regelmatig hele series aan voor een leuke prijs! En je hebt ook altijd nog de FantasyWereld Bazaar :D

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 17 apr 2016, 18:10

Virani schreef:Bedankt voor de tip!
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van een boekenfestijn gehoord, maar het klinkt als iets om in de gaten te houden. Ik ben met name op zoek naar complete series, dus een enkel boek uit een grote serie zal ik niet zo snel los aanschaffen, maar wellicht is het toch de moeite.

Je zij pas de serie van de draken aangeschaft te hebben van Robin Hobb ik weet niet waar je die gekocht hebt en wat je ervoor hebt betaald maar op het laatste boekenfestijn waar ik was lagen deel 3 en 4 te koop voor ongeveer 8 euro. Dan heb je wel niet de gehele serie maar de andere 2 delen kun je dan nog los erbij kopen. Scheelt je veel in de kosten, vooral aangezien sommige boeken voortaan aardig aan de prijs zitten.

Plaats reactie