Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Peter Motte
Pixie
Pixie
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Peter Motte » 11 aug 2013, 10:51

Dank je.

Mooie vormgeving trouwens, dit forum. En het is ook duidelijk leesbaar.
Alleen een boek dat gelezen wordt, bestaat.

https://andreasmartens.wordpress.com/

https://vertaalbureaumotte.com/

(c) Peter Motte

Anaïd Haen
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Anaïd Haen » 11 aug 2013, 11:26

Graag stel ik mij even voor: Anaïd Haen, auteur, haakster en organisator van Fantastels, dé schrijfwedstrijd voor fantasten.
Ik schrijf erg graag, zowel korte als lange verhalen, musicals en romans, al dan niet in samenwerking met anderen. Meestal in SF of Fantasy, maar andere genres vind ik ook geweldig leuk. Zo zijn er vier Sinterklaasvoorstellingen bij Toneeluitgeverij Vink uitgegeven, geschreven met Cocky van Dijk en met liedjes van Django Mathijsen.
Begin dit jaar verscheen 'Begeesterd' bij Uitgeverij Zilverspoor. Een 1001-nacht verhaal, geïllustreerd door Jos Weijmer, met een liedjes CD, gecomponeerd door Django Mathijsen. Een maand erop kwam 'Koningsbillen en drakenstreken' uit bij Uitgeverij EigenZinnig, een kinderboek voor kinderen van 8 tot 10 jaar, geschreven samen met Django Mathijsen. Vorige maand kwam de thriller 'Codenaam Hadsadah' uit in print, samen met Django geschreven en in het laatste kwartaal van dit jaar zal mijn verhalenbundel 'Wraak op het spoor en andere verhalen' (werktitel, maar voelt wel goed) bij Uitgeverij Zilverspoor verschijnen.
Mijn korte verhalen werden vroeger met regelmaat in Pure Fantasy gepubliceerd, nu worden ze vooral door e-Publikant via Smashwords de wereld in gestuurd.

Passie: schrijfwedstrijden. Ik doe daar altijd erg graag aan mee, als deelnemer of achter de schermen. Vandaar Fantastels ;)
Organisator Fantastels
Winnaar UA 2010
Fladder

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 11 aug 2013, 15:04

Welkom op het forum :)

Puzemuze
Magiër
Magiër

Bericht door Puzemuze » 11 aug 2013, 23:40

Ha, bekenden! :D Welkom hier!
"Boeken zijn de pest. Alle ellende kommt vom Lesen zei Multatuli al dat iemand zei."

Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Bericht door Gram Rabbit » 15 aug 2013, 14:27

Welkom Peter Motte en Anaïd Haen! :D
Zoveel te lezen en zo weinig tijd.

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 16 aug 2013, 10:48

Welkom!! Veel plezier hier. :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 20 aug 2013, 12:00

Welkom! Bekende naam :D

xx-elinee-xx

Bericht door xx-elinee-xx » 20 okt 2013, 22:11

Hallootjess!

Ik ben Eline, een dame van (bijna) 23 jaar en ben begonnen met fantasy lezen na het uitkomen van de 1e Harry Potter-film. Ik ben nu bezig aan de Wetten van de Magie, een prachtige serie. Hier ben ik klaar met deel 7 en met smart aan het wachten tot mijn goede vriend Thomas terugkomt van een half jaar stagelopen in Malta, hij heeft mij de boeken geleend van 1 - 12 maar deel 8 mist.. AARGHH haha

Maargoed, sinds wetten van de Magie ben ik aan het fantaseren over het zelf schrijven van een Fantasy. Ik denk dat deze site me kan helpen door andere verhalen te lezen en reacties hierop te bestuderen, om zo kritisch met andere meningen naar mijn eigen verhaal te kijken.

Ook wil ik op deze manier lezen over welke series interressant zijn voor mij om een poging te wagen.

Groetjess Eline

raaf
Magiër
Magiër

Bericht door raaf » 20 okt 2013, 22:43

xx-elinee-xx schreef:Hallootjess!

Ik ben Eline, een dame van (bijna) 23 jaar en ben begonnen met fantasy lezen na het uitkomen van de 1e Harry Potter-film. Ik ben nu bezig aan de Wetten van de Magie, een prachtige serie. Hier ben ik klaar met deel 7 en met smart aan het wachten tot mijn goede vriend Thomas terugkomt van een half jaar stagelopen in Malta, hij heeft mij de boeken geleend van 1 - 12 maar deel 8 mist.. AARGHH haha

Maargoed, sinds wetten van de Magie ben ik aan het fantaseren over het zelf schrijven van een Fantasy. Ik denk dat deze site me kan helpen door andere verhalen te lezen en reacties hierop te bestuderen, om zo kritisch met andere meningen naar mijn eigen verhaal te kijken.

Ook wil ik op deze manier lezen over welke series interressant zijn voor mij om een poging te wagen.

Groetjess Eline
Dag Eline, fijn dat je erbij bent.
Ik denk dat quasi iedereen op dit forum de Wetten heeft gelezen en meeleeft met je smachten naar boek 8 :D

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 21 okt 2013, 11:37

Hallo Eline,

Welkom!! Volgens mij is Harry Potter voor veel mensen een reden geweest om fantasy te gaan lezen. :)
Ik heb de hele serie van De Wetten van de Magie staan, maar ik moet er nog aan beginnen. Ik hoop voor je dat je niet te lang op je vriend hoeft te wachten voor deel 8. :)

Ik droom ook al jaren over het zelf schrijven van een fantasy boek, maar veel verder dan een poging of vier ben ik nog niet gekomen. Wie weet probeer ik het ooit nog eens.

Heel veel plezier op het forum en ik ben benieuwd naar je creaties.
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Plaats reactie