Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Muninn » 21 mei 2013, 22:02

Oh haha, dat is leuk om te horen :D. Ik zal die review eesn opzoeken dan, volgens mij heb ik die gemist.

En ja, het aapje heet tweap (injoke, gebasseerd op een van m'n vele spelfouten) voor de hele tekening: http://elsakroese.deviantart.com/art/Ov ... -299512531

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 21 mei 2013, 22:19

Hey Munin, wat leuk dat je je hier hebt aangemeld! Hartstikke welkom :)

Ik heb even rondgeneusd op je website en wat een prachtige omslagen en tekeningen. Ik speel zelf Magic the Gathering, onder andere omdat ik steeds weer geniet van de mooie art en een aantal tekeningen zouden daar prima op passen :)

Ik ben wel benieuwd hoeveel je digitaal tekent en hoeveel 'oldskool' met potlood e.d.

EDIT: Grappig, ik zie bij links dat je Paco Vink er tussen hebt staan. Ik was altijd erg fan van zijn Monkey Island fanproject ;)

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 21 mei 2013, 22:33

Leuk, ik speel ook MTG, ook deels om die reden. Bedankt voor het compliment! (Ik heb een groen/zwart elf warrior deck dat net niet helemaal modern is, en ik ben nu een all-common deck aan het bouwen :P)

Tegenwoordig teken ik bijna alleen nog maar digitaal. Schetsen doe ik nog wel op papier soms, en als ik kwaad word dan pak ik de acryl verf uit de kast ;).

edit: Ik ken Paco van een project waar we samen aan gewerkt hebben tijdens mijn stage :)

Yvonne
Magiër
Magiër

Bericht door Yvonne » 22 mei 2013, 00:10

Welkom Muninn :)

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 26 mei 2013, 23:13

Muninn schreef:Leuk, ik speel ook MTG, ook deels om die reden. Bedankt voor het compliment! (Ik heb een groen/zwart elf warrior deck dat net niet helemaal modern is, en ik ben nu een all-common deck aan het bouwen :P)

Tegenwoordig teken ik bijna alleen nog maar digitaal. Schetsen doe ik nog wel op papier soms, en als ik kwaad word dan pak ik de acryl verf uit de kast ;).

edit: Ik ken Paco van een project waar we samen aan gewerkt hebben tijdens mijn stage :)

Leuk, all-common is inderdaad leuk om te doen. Met restricties toch een goed deckje maken zorgt voor wat vernuftigheid en bovendien zal het niet teveel geld kosten, omdat commons over het algemeen niet al te duur zijn :)

Heb je voor tekenen dan ook zo'n digitaal 'pen en papier', bij gebrek aan een beter woord. Of doe je dat echt met de muis?

Muninn
Dwerg
Dwerg
Contacteer:

Bericht door Muninn » 28 mei 2013, 17:38

Eeeeh, sort of. Ik teken gegenwoordig zo: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Wat betreft het al-common deck. We gebruiken alleen kaarten die we hebben.. maar dat is opzich keuze genoeg, als je de collecties van twee magic nerds die sinds middelbare school spelen bij elkaar gooit kom je een heel eind.

Raven
Hobbit
Hobbit

Bericht door Raven » 13 jun 2013, 23:41

Ik ben Raven, ben een jongen van 21. Ben ontzettend gek op fantasy verhalen en tv series. Zit op verschillende sites en forums over tv series. Op boeken forums niet heel erg veel.
Ben op het moment full time aan het werk, maar ga na de zomervakantie weer naar school voor een opleiding gehandicapten zorg.

Gram Rabbit
Hobbit
Hobbit

Bericht door Gram Rabbit » 13 jun 2013, 23:56

Elkom Raven!
Zoveel te lezen en zo weinig tijd.

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 14 jun 2013, 10:59

Nogmaals welkom Raven, leuk dat je je hier hebt aangemeld. Ik ben benieuwd hoe je FantasyWereld hebt gevonden!

TimdeKW
Trol
Trol

Bericht door TimdeKW » 14 jun 2013, 11:59

Welkom Raven! Ik praat graag met je mee over series, films en natuurlijk fantasyboeken :)
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Plaats reactie