Even voorstellen

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht door Dave » 22 apr 2011, 00:03

Hallo allemaal, ik ben altijd wel benieuwd naar wie er zoal op de site en forum rondstruinen. Dus als je het leuk vind om je even voor te stellen, dan is dit je kans :)

Ik ben Dave, 26 jaar en al een hele tijd fan van Fantasy. Ik ben echt in het genre gerold door het lezen van Tolkiens In de ban van de RIng. Net op het moment dat ik die pil uit had (ik had de samengebundelde versie) kwam het nieuws dat dit werd verfilmd, dus ik was helemaal enthousiast. Daarna ben ik eerst overgestapt naar de bekende fantasyschrijvers als Terry Brooks, Raymond E. Feist en David Gemmel. Toen ik daar alles van uit had ben ik verder blijven lezen en eigenlijk ben ik nooit gestopt met Fantasy lezen.

Ik heb het ook altijd leuk gevonden in de weer te zijn met websites (hoewel mijn studie geschiedenis was) en daar is uiteindelijk dit project uitgerold..

Sneaker
Pixie
Pixie
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Sneaker » 22 apr 2011, 12:18

Mijn naam is Patrick, 27 jaar en de eigenaar van Dave's first born, Adventure-Island.nl. Ik ben gek op films en games en altijd geïnteresseerd geweest in bovennatuurlijk zaken, horror, mythes, magie en dat soort dingen en dat zie je vaak terug in fantasy boeken/films/series. Al blijf ik het begrip fantasy lastig vinden.
When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Yarrid
Magiër
Magiër

Bericht door Yarrid » 22 apr 2011, 13:44

Ik ben Yarrid en ik ben 19 jaar. Ik ben een fervent lezer van fantasyboeken en heb ook al enkele recensies gepubliceerd. Ook ben ik een proeflezer en werp dus heel vaak een kritische blik op werk van andere schrijvers. Ook schrijf ik zelf. Daar ben ik nog wel lerende in. Ik voel en weet dat ik elk jaar beter word. Dus misschien kan ik ooit wel een publicatie veroveren. :mrgreen:
Een andere passie van mij is het spelen van piano.

Mariska
Pixie
Pixie

Bericht door Mariska » 23 mei 2011, 22:06

Hoihoi,
Ik ben Mariska en 26 jaar oud.
Fantasyboeken vind ik vaak ook leuk om te lezen, al ben ik wel erg kritisch.
Sommige boeken gaan na een hoofdstuk eruit...
Ik hou van orginele invallen... Niet altijd hetzelfde.
De donkere toren reeks van Stephen King is mijn favoriet.. Geen standaard fantasy... maar ik ben ook niet standaard ;)
Wat ga ik lezen......

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 06 jun 2011, 21:50

Hallo allemaal en welkom op het forum! Leuk dat jullie er zijn :)

Hoe zijn jullie op de website terecht gekomen?

Rhynn
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Rhynn » 10 jun 2011, 15:52

Hey hallo allemaal ^_^

Ik ben Rhynn, beheerder van Amaroth.net. Zowel de amaroth twitter account als m'n eigen werden ineens gevolgd door Fantasywereld, dus ik dacht ik neem eens een kijkje ;) En zo ben ik hier terecht gekomen... (en Yarrid, ik kan ook nergens heen gaan zonder jou tegen te komen he! Stalker! ;))

Bij het rondkijken hier kwam ik er achter dat het hele idee hierachter eigenlijk iets is wat ik jaren geleden al met een vriendin wilde opzetten, maar dat is nooit verder gekomen dan een design...

Ik ben 21 jaar en studeer voor Vertaler Engels (dus als er ooit nog eens een vertaling nodig is...). Daarnaast teken en schrijf ik veel, vooral voor Amaroth (ik hoop niet dat al m'n gepraat over amaroth als ongewenste reclame wordt gezien, dat is iig niet de bedoeling). Een kleine selectie van m'n tekeningen staat op DeviantArt, de link staat in m'n onderschrift :)

Op het moment moet ik zeggen dat ik weinig lees... veel te druk met andere dingen helaas. Maar m'n boekenkasten staan vol met fantasy. Er staat ook redelijk wat ander leesvoer tussen...

Yarrid
Magiër
Magiër

Bericht door Yarrid » 10 jun 2011, 16:39

Hoezo ik stalk je? Ik was hier eerst hoor :mrgreen: Dus denk dat het omgedraaid is :lol:

Maar welkom! :D

Rhynn
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Rhynn » 10 jun 2011, 20:50

Ja hé dat is een detail he, daar gaat het niet om :P

Deze plek heeft meer leden nodig, het is hier te stil!

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 10 jun 2011, 20:55

Helemaal mee eens! Nu zijn we ook nog maar een maandje open, maar toch kan het drukker :) Dus nodig vooral vrienden/kennissen uit die fantasy lezen om hier even langs te komen..

Amaroth ziet er echt heel mooi uit! Complimenten voor het design! Heb je voor je studies al wat projectjes moeten doen? Ik had ooit wat vrienden die Engels studeerden en vertaling maakten van die Bouqet reeks. Erg goed voor de ervaring.

Rhynn
Pixie
Pixie
Contacteer:

Bericht door Rhynn » 10 jun 2011, 20:57

Ik heb nog geen projectjes hoeven doen, maar dat komt vooral doordat ik een thuisstudie doe ;) Heel prettig om gewoon op mijn eigen tempo te kunnen studeren. Ik krijg wel erg veel vertaalopdrachten, maar echt een grote tekst heb ik nog niet gehad. Maar dat komt nog wel, ik ben pas halverwege het eerste jaar!

Plaats reactie