Rustig

Iets spannends meegemaakt, of gewoon zin om even te kletsen over van alles en nog wat, hier ben je aan het juiste adres.
PeterV72
Feniks
Feniks

Rustig

Bericht door PeterV72 » 23 jun 2017, 19:07

Is er een bepaalde reden waarom het de laatste tijd hier zo rustig is? :shock:
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien

TimdeKW
Trol
Trol

Re: Rustig

Bericht door TimdeKW » 23 jun 2017, 20:19

Aan mij ligt het niet. Ik laat sowieso zelden iets van me horen sinds ik geen kantoorbaan meer heb. :D
Aan het lezen:
Jay Kristoff - Nimmernacht
Pratchett & Gaiman - Hoge Omens
Gelezen:
Andrzej Sapkowski - The Witcher 5: De Vuurdoop 8/10

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 25 jun 2017, 22:24

Hoi Peter, je hebt gelijk! Ik denk dat het ligt aan het feit dat er hier net iets te weinig mensen rondhangen en daardoor ook net iets te weinig interactiviteit is om nieuwe mensen aan te trekken/te houden. Voor mij geldt voornamelijk dat ik mijn tijd goed moet verdelen als ik wat uurtjes te besteden hebt. Dan probeer ik eerst te zorgen dat er weer content gereed staat voor de komende dagen en probeer ik daarna het forum een beetje in de gaten te houden. Dat lukt helaas niet altijd..

Misschien is het leuk om weer eens wat leuke polls, quizjes en spelletjes (raad de cover enzo) te doen op het forum? Dat zijn kleine dingetjes waar mensen zomaar even snel op kunnen antwoorden en brengt misschien wat leven in de brouwerij? Ik zal er deze week eens wat tijd in steken :)

PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 » 26 jun 2017, 09:41

Dave schreef:
25 jun 2017, 22:24
Misschien is het leuk om weer eens wat leuke polls, quizjes en spelletjes (raad de cover enzo) te doen op het forum? Dat zijn kleine dingetjes waar mensen zomaar even snel op kunnen antwoorden en brengt misschien wat leven in de brouwerij? Ik zal er deze week eens wat tijd in steken :)
Dat lijken me zeer goeie dingen om mensen terug naar het forum te lokken, Dave! :duim:
Momenteel aan het lezen: Het lied van ijs en vuur - Boek 4 - Een feestmaal voor kraaien

Lavinia
Hobbit
Hobbit

Bericht door Lavinia » 26 jun 2017, 11:57

Mijn laptop is extreem traag dus ik zal een nieuwe moeten kopen. Maar dat zorgt er wel voor dat ik zo weinig mogelijk tijd op mijn laptop besteed en ik vind het forum bezoeken toch wel het fijnste op een computer :( Dus ik merk wel dat ik heel weinig reageer daardoor of dingen bijhoud
To the stars who listen and the dreams that are answered

Salmaneser
Goblin
Goblin

Bericht door Salmaneser » 27 jun 2017, 15:38

En misschien wordt er met het goeie weer gewoon wel minder gelezen :)

PeterV72
Feniks
Feniks

Bericht door PeterV72 » 27 jun 2017, 18:35

Ja, het mooie weer van de laatste weken zal er idd wel voor zorgen dat veel mensen hun BBQ aanzetten ipv de laptop! :lol:

angela
Minotaurus
Minotaurus

Bericht door angela » 29 jun 2017, 22:38

Ik kijk eigenlijk altijd wel even hier maar heb niet zo veel te melden behalve het boek wat ik aan het lezen ben.
En aangezien ik over het algemeen de boeken niet in een dag uitlees is dat niet iets wat ik iedere dag hier kan plaatsen.

Dave
Draak
Draak
Contacteer:

Bericht door Dave » 29 jun 2017, 23:41

Dat is inderdaad ook een ding. Ik lees echt even weer wat minder en ben erg veel bezig met dingen 'aan de achterkant'.

Maarrrr, vanaf dit weekend ga ik weer wat leuke Raad de covers en Raad de quote doen, dat ging ooit best leuk :D

Dakeyras
Goblin
Goblin

Bericht door Dakeyras » 14 aug 2017, 22:03

Lees veel op het forum via de iPad. Dat zorgt ervoor dat ik niet altijd reageer. Daarnaast ook drukke baan, paar maanden oude baby, Netflix kijken en soms wat lezen :orc:

Plaats reactie